Konu
o5 Tasarım | Film Style | 3.8.x
26-08-2010, 01:48:59
#3
gokberks
Header gerçekten güzel.Footer'ı da beğendim.Acaba stil opsiyonlarından genişliği %100 full width olarak ayarlayabiliyor muyuz?