Konu
mp3 scripti yazdım tasarım hakkında yorum?
26-08-2010, 01:37:31
#3
AbdullahCali
Yazı tipi kötü, etiketler hoş durmamış onun yerine en çok dinlenenler gibi bir şey konulabilir.
Renkler itici sanki 1900 lerden kalmış bir site gibi duruyor, biraz daha sadeleştirilirse güzzel olur. birde reklam alanı koymayı unutmuşsunuz