Konu
vbulletin 3.8. lisans alınacak
24-08-2010, 15:16:45
#3
edro
İtrader ile güven oluyorsa kalsın.Ben script satana nasıl güveneceğim? İtraderi yüksek olan yanlış yapmazmı? Ödeme konusuna gelince elbet 2 kelam edeceğiz.Sonrasında gerekirse lisans alınmadan ödeme yapılır.