İtrader ile güven oluyorsa kalsın.Ben script satana nasıl güveneceğim? İtraderi yüksek olan yanlış yapmazmı? Ödeme konusuna gelince elbet 2 kelam edeceğiz.Sonrasında gerekirse lisans alınmadan ödeme yapılır.