Afedersin ama tasarım denecek birşey yok. Fiyat onun için çok bence. Kodlamayı bilemem.
Mesajımı okumadınız sanırım
Tema sistemi olmadığını belirteyim yani alan kişi ya mevcut renkler üzerinden gitmeli ya da kodları açıp renkleri değiştirmeli alt kısımda pek grafik yok zaten üst kısım grafik.Mevcut renkleri kullanırsanız logo yapmanız yeterli.Header ı komple grafiklede yenileyebilirsiniz.
Pazarlık payı tabii ki vardır.
Bu kodlama 250den fazla tutacaktır.O yüzden fiyatta bir fazlalık yok ama pazarlık sünnettir.