hangi adliyede davanız görülüyor hocam ?
sanırım evde receiver falan yoktu değilmi ?
psikolojinizi bozmayın sonuçta herkes yargılanıyor ifade veriyor ?
umarım avukatınız iyiyse bu davadan sıyrılabilirsiniz
karşı tarafın avukatına rica edin bir daha yapmayacam die belki davasından vazgeçer?