MaviBoncugum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
***** olmasından dolayı diğer konular kadar ilgi görmemiş olabilir sanırım. benim kendi adıma yazmama sebebim o
aklıma gelmişti. Ramazan dolayısıyla çekinceler olabilir diye.

Yine de hala iş sahibini bekliyor