Konu
R10.Net T-Shirtler SATIŞTA!
20-08-2010, 22:05:17
#3
NetBlogi
Üyeliği durduruldu
Siyahında omuzda yazı vardı ? Çok güzel duruyordu o. Basılmaması kötü olmuş.