Konu
Neden İngilizce?
16-08-2010, 03:04:58
#3
Debugger
Üyeliği durduruldu
WebFurkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dünyanın dili ingilizce olduğu için olmasın?
Doğrudur. Peki türkçe yazsak mesela title yerine başlık diye anlaması için internetin neler gerekir?