hayırlı satışlar hocam da fiyat biraz pahalı degilmi , tabi yaptıgınız çalışmaları ve fiyatları tam net bilmiyorum başka varsa saygı duyarım.
aynen arkadaş gibi bende fiyatın biraz pahalı olduğunu düşünüyorum özelliklede sitenin hiti oldukça düşük bence istediğiniz paraya göre ama yinede selbest piyasa diyip emeğinize saygı duymak düşer hayırlı satışlar ..