Bence r10'da dmoz editörleri ile ilgili bir çalışma yapılmalı. Öncelikle bu işi bir düzen içinde yapabilecek birkaç kişi belirlenir ve o kişilerin dmoz editörlük başvurularının onaylanması için ortak çalışma yapılır, ne dersiniz?
Olmaz. Çünkü, seçilen editör bir kişinin çok emek verdiği siteyi kabul etmediği zaman, forum içerisinde tartışma başlayacaktır.