Bende metın reklamları kullanıyorum ben sogle dusunuyorum bır resım reklamı cıkana kadar 5 metın reklam cıksın daha ıyı belkı 5 metın mesajdan bır tanesı bırının dıkkatını ceker dıye ama sanırım dogru resım reklamları daha cok tık getırıyor galıba