TurkAdult adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paypal ile TL nin eşit olması çok saçma ve anlamsız. 2010 un Türkiye'sinde yiz bu paypalı bozdururken taş atıpta kolunuz yorulmayacak yada 2 saat paypal bozar mısınız ? diye aramanıza gerek kalmayacak 1.45 kurdan bozduğunuzda bile eşşek kadar kâra geçersiniz. Ki hemende bozulur 1.45 1.43 ten. Neyse tema güzelmiş elinize sağlık, güzel duruyor gerçekten.
Paypal ile alışverişe sıcak bakmadığımdan dolayı öyle alışveriş yapmaktayım.