Başarılar öncelikle. Ancak yazılarınızın tümünü kalın ve altı çizili yapmanız Google'ın pek hoşlanmadığı diye biliyorum. Yanlış biliyo da olabilirim. Ama en azından düz yazıp yazının çeşitli kısımlarına biçim verseniz daha iyi görünür Kolay gelsin