Hem 4shared kullanıyorsun, hemde yeni bir çözüm gibi satışa sunuyorsun gariptir...
siz de 4shared kullanmıyor musunuz ? Kontrol panelli player adı altında satış yaptıgınız çözümünüzde ?
Arkadaşı eleştirmeniz garip olmuş
4shared i çözüm olarak sunmak garip tabiki de katılıyorum ama kendinizle çelişmişsiniz.