Konu
Hata Rahatsızlıktan dolayı özür dileriz,
10-08-2010, 21:24:13
#5
DesignMusty
bu konuyu herkez açar oldu
bknz:
https://www.r10.net/adsense-ve-ben/70...calisiyor.html