GitmekaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GüzeL site hayırlı olsun.

Hocam sistem dle'mi ? birde filmleri botlamı çekiyorsunuz yoksa manuel ekliyorsunuz ?
yorumunuz için teşekkürler. sistem dle, filmleri manuel ekliyorum..