Çok zor biliyorum ama boş bir klasöre vB3.8 kur. Eski veritabanını kurulan veritabanına göre düzenleyin.
Her tabloya bakmanız lazım fazlalık olan tablo alanları kaldırılmalı ve silinmiş alan varsa eklenmeli.
eski yedeklerden birini yüklesem daha iyi olacak galiba.. biraz veri kaybı olacak ama böyle de zor olacak.. neyse teşekkürler..