zbahadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Downgrade biraz sorunlu bir işlemdir.
Tabloları tek tek 3.8.x formatına dönüştürmek gerekiyor.
Bir kaç kere yaptım oradan biliyorum.
peki nasıl yapacam?..