Konu
vbulletin upgrade
08-08-2010, 23:19:37
#3
xxx786
zbahadir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Downgrade
biraz sorunlu bir işlemdir.
Tabloları tek tek 3.8.x formatına dönüştürmek gerekiyor.
Bir kaç kere yaptım oradan biliyorum.
peki nasıl yapacam?..