xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tşklr ama
aynı tarayıcı da başka bir forumda sorun çıkmıyor..
Dediğini yaptım mozilla yerine chrome ile açtım sorun çıkarmadı..
Niye böyle oldu şimdi?..
Valla net birşey söyleyemem. Benzer olaylar benimde başıma geldi. Başka bilgisayardan girdiğinde de sorun yaşamazsın. Bazen böyle şeyler olabiliyor.

Başlık alanına klavyeden tab ile gelip yazabilirsin ama mouse ile tıklayamayabilirsin. Bu arada sitende flash banner falan varsa da bu sorunu yaşarsın. Link verirmisin sitenin ?