1.4.13'den 1.6'ya direk güncellesem sorun olur mu ?
https://www.r10.net/mybb/699272-mybb-...cellemesi.html
Bu konuda direk geçmeyin demişler ama neye dayaranarak söylediklerini bilmiyorum.Resmi sitesinde böyle bir bilgiye rastlamadım.
Ben 1.4.3'ten direk 1.6 geçtim küçük çaplı ve fazla plugin olmayan forumdu sıkıntı yaşamadım.