Yazılarının kopyalanmasını savunmuyorum ama, görünüşe bakılırsada konuyu başlatıp çemkiren arkadaşında pek düzgün olduğu söylenemez, daha nasıl hakkını arayacağını bilmiyor ilk işi küfretmek olmuş ayıp hemde çok ayıp... Birde haya denen olgudan haberi varmı die belirtmiş kusura bakma ama arkadaşım sende haya yok...