Konu
Yeni bir gurup, bu gurup imleme gurubu :) Katılmak isteyen ?
04-08-2010, 19:51:05
#3
catlakcocuk
msn'den bazı arkadaşlar gurubun ücretli olup olmadığını soruyor. Her hangi bir ücret yok arkadaşlar. Grubun amacı google botlarını siteye hapsetmek