ya sorunum tam olarak şu fla ya girmiyorum tüm yönetimleri xml den yapıyorum türkçe karakter girdiğim zaman flashta gözükmüyor utf8 olayını denedim embedi denedim sorun ortadan kalkmayınca fontların tr destekli olmadığını düşündüm ve bu fontları başka tr dil desteği olan başka fontla değiştirmeye karar verdim bu konuda yardımcı olacak olan varsa sevinirim