FourLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitede bi yere tıklıyorsun zank reklam önüne atlıyor sevmiyorum böyle siteleri şahsi görüşüm
Haklısın bende sevmiyorum. Ancak illaki bi şekilde reklam alma zorunlulugu var. malum google gelirleri cok düşük oluyor bu tür sitelerde.

Şimdilik kaldırdım popup reklamları..bakalım ilerde ne olur?

Fikir için teşekkür eederim. Başka görüşü olan arkadaşlar varsa sevinirim.