GGS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam ya dediğim siteye girin bakın alt tarafta. Aşagı çekiyorsunuz sizinle beraber aşagı iniyor. ad soyad ve telefon kısımları var sadece ? ?
Bendeki tarayıcıdan olsa gerek hiç bir iletişim bölümü görünmüyor aşağa çekerken de yukarı çıkarkende