jetkiller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende atabilirim fakat pp üzerinden ödeme almaktayım uygun mu ?
tabikide uygun
diğer bankalarada eft geçiyoruz.
uygunsa
lütfen üye olmak istiyorum yada gruba katılmak istiyorum
tarzında yorumlayabilirsiniz ya da pm atablirsiniz.