trksoftu çoktan iptal edip başka bir yerden hesap aldım. bu arada belirtmeliyim ki mail adresime bir de mail atmışlar. r10 daki konuyu silin, yanlış anlamışım deyin vs. vs. yoksa benim sitemi barındırmayacaklarmış. ben defalarca uyarı yaparken akılları nerdeydi bilemiyorum. buraya konuyu açacağımı söylemiştim dikkate alan da yoktu.
zaten siteyi taşımıştım ve orayı asla aklımda bile geçirmiyordum. benim sitemi barındırmayacaklarmış. ben para ödedikten sonra her yerden alırım vps i
bu konuyu gördükleri halde neden cvp yazmadılar bunu da iyi dşünün.
eger cvp yazarlarsa konuşma geçmişini buraya yazardım inanın. attıgım mailleri de buraya yazardım alabildiğim mailleri de buraya yazardım.
tavsiyemdir bulaşmayın bunlara