Konu
Bu normal mi Ban yeme Riskim varmı
24-07-2010, 22:39:55
#3
delikurt55
Bir hile falan yapmadım ama ilk kez adense kulanıyorum o yüzden korktum yani 3 de bir tıklama biraz fazla geldi eğer siteye bakarsanız sizde yorumunuzu söylerseniz sevinirim
http://yunancaitifat.blogspot.com/