Bir hile falan yapmadım ama ilk kez adense kulanıyorum o yüzden korktum yani 3 de bir tıklama biraz fazla geldi eğer siteye bakarsanız sizde yorumunuzu söylerseniz sevinirim

http://yunancaitifat.blogspot.com/