Kesshh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tasarım çok hoşuma gitti sizin scriptiniz herhalde başarılar dilerim.
Alışveriş bölümünde bir arkadaş konu açmıştı o kurdu siteyi.

NgSharpz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Social engine sanırım.Hayırlı olsun.
Evet büyük ihtimal o

Teşekkürler arkadaşlar.