temayı ben kullanmadım hiç zaten bir yere kurdum felan tema hoşuma giitti kullanmak nasip olmadı kapattım bir daha, o yüzden bir kişiye satacağım ben kullanmayacağım. Yinede uygun görmezseniz Kaldırabilirim sorun değil?