Barmenbarx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı Satışlar Kardeşim
teşekkür ederim.

Nescafem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitenize baktım. tasarım pek profesyonel değil açıkçası. ayrıca isminiz .com uzantılı olsaydı daha güvenilir olurdu. herhangi bir vergi numaranız mevcut mu?

lütfen söylediklerimi tavsiye amaçlı algılayın. kimseyi kötüleme gibi bir niyetim yok.
teşekkürler yorumunuz için.tasarım evet pek yüksek seviye bir tasarım değil.amacımız alışveriş ve destek için müşterilere kolaylık sağlamaktı sitemizi açarken.vergi konusunda ise, evet vergi numaramız mevcut.Lakin hotfile ile bayi yani aracı ilişkimiz olacağı için hotfile'dan herhangi bir giriş olması imkansız.