Büyük bir sorumluluk ve cesaret. Öncelikle sizi kutluyorum ve başarılar diliyorum.
Backorder kullanıcıları şunu sevmiyor bence;
  • Backorder'a aldığı ve kazandığı halde diğer kişiler de backorder'a aldığı için domainin ihale aşamasına çıkarılmasını,
  • Backorder'a aldığı domaini kazanamadığında başka bir backorder hakkının verilmemesini,
  • Backorder'a alınan domaini tüm kullanıcılara gösteren bir takip sisteminin olmasını,
.... birçok beklentileri vardır ama belli başlıları bunlar bence.

Tekrar tekrar sevindirici bir haber bu diyip başarılar diliyorum. Umarım güzel yerlere gelebilirsiniz bu yarışta...