Konu
Yıpransada Ömrümüzün Yarısı , İNADINA TRİBUNDEYİZ !
15-07-2010, 13:40:55
#4
AzizTR
krsd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Severim tribünleri. Giriş resmini türk tribünleri ile oluştursaydın keşke.
düşünülebilir.