fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamın işi olabilir,kargo bilgileri henüz eline geçmemiş olabilir ( bagzı arkadaşlar kargoları kendisi yapmıyor,başkaları kargoya veriyor ürünleri onlar sadece satış yapıyor ) bunun gibi biçok sorun olabilir.ne kadar oldu ürünü alalı?size ne gibi bi sorun çıkaracak ki yani ürünü dogru dürüst vermezse,parayı alamaz

ürün stoğu 900 adet görünüyor ama adam stokta ürün kalmadı geldiği zaman anca diyor :S ben ürünün ne zaman gelefcenğini nereden bileyim neyse arkadaşın dediği gibi gg ile iletişime gectim yarın da kargolanmazsa para iade edilecek tşkler arkadaşlar