Konu
İş bank Yıllık Hesap Ücreti
12-07-2010, 15:00:59
#1
Doogle
arkadaslar iş bankası bugun 50 küsür liramı cekmiş yine.
bunu ve daha önce cektiklerini geri almanın bir yönetmi varmı arkadaslar ?