Elinde kod olmadan bir sonraki aşamaya geçemez, o yüzden ötürü mail gelene kadar bir şey yapamaz, beklemesi gerekiyor. Zaten ekranda da whois bilgilerini çekmede bir problem yaşandığını ve bu aşamada müşterinin bir şey yapmasının gerekmediğini yazıyor.