arkadaşlar sizlerden cevap gelmedi malesef. ben de subdomain açıp içine wordpress kurdum. temamı baştan oraya yükledim. ve malesef yine internet exploerer'da bozuk gözüktü. benim yüklediğim tema Revolution_church_tr temasıydı. Şimdi temanın orijinalini kurdum sorun düzeldi. Orijinali de Revolution_church_10 teması!

Revolution_church_tr teması kuracak arkadaşlar bunu kurmasınlar! Revolution_church_10 temasını kursunlar. İngilizce ama zamanla türkçeleştirirsiniz. Bozuk çıkıyor yokse IE'de benden söylemesi.

Sitem hakkında hala görüşlerinizi bekliyorum. Mozilla Firefox'dan girerek incelerseniz sevinirim. Şu an için IE'de hala bozuk gözüküyor