forumya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 ile ilgili yazılabilecek en güzel makaleyi yazmışsın eline sağlık, bloğunada yorum bıraktım, iyi çalışmalar
Teşekkür ederim arkadaşım.