Yapabileceğim herşeyi denedim. Konuda bahsettiğin gibi not defteriyle düzenleme yaptım ama geri yüklerken yanlış dosya dedi. Dos ortamında da birkaç yöntem denedim ancak o da olmadı. Modemin tam modeli "zte zxv10 w300" nette birkaç kişi daha benim gibi bu dertten müzdarip. Çözene helal olsun