Bende aynı şekilde ZTE marka modem ile baya bi uğraştım sondaki @ttnet yazısı donuk olduğu için smileadsl de kullanılmıyordu. Uğraşlar sonucu modeme yeni firmware yükledim böylece ttnet yazısı kalktı bütün ayarlamaları yaptığım halde yine de internete bağlanamadım. Modemi ttnet hattı olan biryere takıyorum kullanıcı adı şifre vs. giriyorum normal girebiliyor ancak smileadsl hattında çalıştıramadım. Sanırım smileadsl ayarları ttnet ten farklı
Hocam bu ttnet yeni modemler artık TTNETe özel üretiliyormuş sanırım. frmware işe yaramadı zaten. Ama zte marka modemin başka modelinin frmwarelerini deneyebilirdin ya da conf dosyasını editleyebilirdin belki olurdu.