Web_Scripti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam proxy le izlenim yapıyor dl. eğer adres yazarak girersen sizin gibi o zamanda videoyu dl etmeye başlıyor.hem dl hem izlenim. Ayrıca proxy sitesiyle çözüm yapmıyorum. proxy ipleriyle yapıyorum. proxy siteleriyle çözüm için sunucu gerekir. bende sunucu işine girip yarım yolda bırakma düşüncesi yaymamak için çabaladım. ve kendi sunucum veya başkasının sunucu değilde proxy iplerle çekim yaptırıyorum.
valla ne demek istediğinizi anlayamadım, ancak yukarıda verdiğiniz örnek ister player ile izlensin ister direk browsera yazıp girilsin, sunucunuzun bandını harcıyor haberiniz olsun.