artık seriye bağlamıştım hiç bakmadan copy past yapıodum alt paragrafı, sileyim artık. mesaj yerine ulaşmıştır nasıl olsa. burada düşecek domainleri paylaşan herkese bu yapılıyor sonra millet ben artık paylaşımı bırakıyorum diince bi zaman sonra burada paylaşım ölmüş eskiden böyle miydi buralar diyoruz

paradoks yani