mail olayını buldum,r10 da birilerine script kurulumu yaptıtırken dikkat edin.Vbulletin kurulumu yaptırmıştım login.php ye şerefsizler kod eklemiş giriş yapanın şifresi ona gidiyor.
email adresi : ceker291@gmail.com
bu emaili gmailede şikayet ettim.aman dikkat.