TRaKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun.Hallettim sayende.Repini de verdim
ısını gorecekse repe gerek yok -8lerdeyım zaten :d kıme ne zararımız dokanmıs ıse bılemıorum : )