<fb:swf swfsrc=' http://www.siten.com/playerin.swf ' imgsrc=http://siten.com/play_icin_Gerekli_resim.png width='400' height='400' <iframe name="iframe" src="http://www.siten.com/playerin.swf" width="470" height="470" marginwidth="1" marginheight="1" scrolling="no" align="absmiddle" border="0" frameborder="0">
/>
ben bu kod ıle calıstırıorum. Neden bir resim eklenıor dıyorsan birtane play resımı eklemen gerek ılk once resıme tıklanıccak ıste sonra flash baslıo autostart sıstemı kapalı
Allah razı olsun.Hallettim sayende.Repini de verdim