Konu
işbank kesim ücreti?
30-06-2010, 00:26:00
#3
Mr.Function
herkesden keser tüm bankalarda var, olmayan banka varmı bilmiyorum hesap işletim ücreti sözleşme de var olan bir konu yapıkredi de 40 kesiyordu geçen sene tek seferde, senede 2 kere kesiliyor