hepsi ttnet in altyapısını kullanıyor yani ttnet kötünün iyisidir. hepsinde de telefon hattınız olacak yine. o mahkeme olayını uygulamıyorlar henüz. superonline fiber şansınız varsa yada uydunet deneyebilirsiniz..