tema sistemi diğer scriptlerden çok farklı ve gelişmiş olduğunu düşünüyorum bir html tema indirip internetten atıyorum sağ modüllerin geleceği yere <?php leftmodul(); ?> gibi basit bir kod ile modülleri hemen yerleştirebiliyorsunuz buda her türlü temayı desteklemesi anlamına geliyor.Fiyat olarakta çoklu satış olursa 50 TL ; 10 kişi olabilir , tek kişiye satılacaksa 350 TL düşünüyorum , dediğim gibi geliştirmelerim devam ediyor , hataları düzeltiyorum size verdiğimdede teknik olarak ilgilenmeye devam edeceğim