Teşekkürler crazy hocam tabloyu boşalttım
Sunucu bana aitte kimseye yük olmuyum o yüzden kendi sitemden proxy kullanayım (mümkünmü bilmiyorum) ve hit konusunda da destek olabilicek bir arkadaş varsa sevinirim sitemdeki terslik konusunda (bir terslik var hit sabir çünkü.)

Hit konusunda tabloyu ilk defa boşalttım ondanmıdırki hit yapmaması