Konu
Bir dakika bakarmısınız?
22-06-2010, 17:35:29
#5
Kaplan43
anlıyorum fakat zarari olmasa bıle ben TÜRK sitesi isem TÜRK olarak gozukmesını isterim. onun icin Amerika v.s bizi bozar :S bunu düzeltebiliceğim yolu söylerseniz memnun kalırım.